We are using OpenVidu Pro 2.15.0 and using Java API for conferencing. We have received following exception.
java.lang.UnsupportedOperationException: JsonNull
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//com.google.gson.JsonElement.getAsString(JsonElement.java:179)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.lambda$resetSessionWithJson$3(Session.java:556)
at java.base/java.lang.Iterable.forEach(Iterable.java:75)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.resetSessionWithJson(Session.java:531)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.(Session.java:69)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.lambda$null$2(OpenVidu.java:568)
at java.base/java.util.concurrent.ConcurrentHashMap.computeIfAbsent(ConcurrentHashMap.java:1705)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.lambda$fetch$3(OpenVidu.java:565)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.fetch(OpenVidu.java:553)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear.ECSIpvServerV2.war//com.ecs.ipv.servlet.IPVService.processECSStopIPVRequest(IPVService.java:2075)
Hi all,
the session.fetch() method also returns this exception: UnsupportedOperationException: JsonNull sometimes, i call it before session.getActiveConnections() method.
Is there any way to fix this issue in java client library code?
java.lang.UnsupportedOperationException: JsonNull
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//com.google.gson.JsonElement.getAsString(JsonElement.java:179)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.lambda$null$2(Session.java:550)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.lambda$resetSessionWithJson$3(Session.java:549)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.resetSessionWithJson(Session.java:531)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.Session.(Session.java:69)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.lambda$null$2(OpenVidu.java:568)
at java.base/java.util.concurrent.ConcurrentHashMap.computeIfAbsent(ConcurrentHashMap.java:1705)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.lambda$fetch$3(OpenVidu.java:565)
at deployment.ECSIpvEAPv2.ear//io.openvidu.java.client.OpenVidu.fetch(OpenVidu.java:553)